donderdag 11 december 2014

December...

Mn blogje schoot er een beetje bij in deze weken, maar ik heb niet stil gezeten hoor! Even een overzichtje waar ik allemaal mee bezig ben. Weet ik het ook weer :)

De goede Sint vroeg me om een gunst....


Ben al met de vijfde kerstbal bezig; leuk werkje.....


Ook het kerstpatchworkschilderij vordert gestaag.... (Weet niet of het voor de deze kerst nog lukt)


En natuurlijk mijn favoriete project van dit moment: De Cosy Deken.....


Het haken van de Minion was erg leuk, maar ik denk niet dat ik het nog een keer ga doen, het is zoveel werk! hooguit de techniek gebruiken voor een tas. Het kerstballen haken is erg leuk! Het werken aan het patchwork schiet niet heel erg op, want ik heb er echt rust voor nodig om aan te werken, maar goed, komt vanzelf af :) En het haken van dekens is echt super ben ik achter gekomen. Gewoon een makkelijk patroon, mooie kleurtjes en het loopt als een trein. Heerlijk!! 

Ik wens iedereen fijne feestdagen en ik denk dat er volgend jaar weer een nieuw blogje komt. Alles op een rij zetten en goede voornemens hebben, hihi. We zullen zien. Leuk dat je er was!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten