maandag 23 september 2013

Stipjes

'Op een grote paddestoel, rood met witte stippen....' Als moeder van jonge kinderen en voormalig kleuterjuf heb ik dit liedje ontelbare keren gezongen. Rood met witte stippen. Ja, ook weer iets waar ik heel blij van kan worden: stipjes! Op stof, op servies, op kleding ( vandaag een roze met witte stippen-shirt aan :) ) , helemaal geweldig! Waarop mijn oudste zoon vanavond opmerkt: 'Mama, waarom heb jij een shirt met vlekjes aan?' Tja......

Ik dacht: ik ga even het eerste deel van de naam van mijn blog uitleggen :). Bij deze!


Ook even weer gehaakt vandaag! Eigenlijk zou ik de laatste toer afmaken van mijn ronde bloemenkussen, maar ik vind hem toch wat aan de kleine kant (28 cm doorsnee) dus ik ga alle kleuren (6) nog maar eens bijlangs. Dat wordt dus 150 stokjes, 165 stokjes, 180 stokjes..... Je snapt het al, heel veel stokjes haken. Maar goed, dan heb je ook wat, denk ik dan maar. Ik ben er nu een week mee bezig, dus ik hoop dat ik de voorkant deze week af kan maken. We zullen zien. 

Fijne avond allemaal en mocht je het kussen ook willen haken, het patroon staat op attic24.typepad.com onder Blooming Flower Cushion. Succes!



3 opmerkingen:

  1. Leuk José! Wist je dat je bij instellingen in kunt voeren dat mensen je kunnen volgen? :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig ook in blogland....er gaat een wereld voor je open!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Het ziet er weer supergezellig en lente-achtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen