vrijdag 27 september 2013

Herfsthuis


Een van de leukste dingen van het (her)inrichten van mijn huis vind ik toch wel het herfst- en kerstklaar maken van de benedenverdieping. De dozen van de zolder halen, m'n zelfgemaakte spulletjes 'eindelijk' neer kunnen zetten. Afgelopen week ben ik begonnen met het maken van mijn herfsthuis. Die is niet zo uitgebreid en overvloedig als mijn kersthuis :), maar wordt toch aardig gezellig. De pompoenen in de hal, samen met een blaadjesslinger rond de spiegel, de paddestoel en de rood-met-witte-stippen mokjes die ik van mijn zwager en zus kreeg als dank voor het getuige zijn op hun huwelijk, op de trolley, de herfstpopjes op de kast....... Laat de herfst beginnen!


Helaas zet dat ook weer een beetje druk op de handwerkprojecten die ik wilde maken voor de herfst :). Gelukkig had ik gisteren een gezellig handwerkdagje met vriendinnen en ik kon ik verder werken aan mijn zogenaamde patchworkschilderij. Twee van de vier blaadjes zijn nu af, dus er komt schot in de zaak. Gelukkig duurt de herfst nog even :)


Natuurlijk ook nog even aan het kussen gewerkt! Die heeft nu nog 3 kleuren nodig, dus nog 6 keer rond. Tja, het houdt je van de straat zeg ik dan maar.... 

Ga lekker genieten van de herfst en ik hoop jullie binnenkort het voltooide 'schilderij' te laten zien!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten