maandag 14 oktober 2013

To-do-list

Het is altijd leuk om een nieuw handwerkidee te krijgen. Benodigde spulletjes aanschaffen en je bent benieuwd naar het resultaat. Helaas is dit mij de afgelopen maanden te vaak overkomen, waardoor ik nu een hele stapel onafgemaakte projecten heb liggen :(. Tijd voor een to-do-list! Ik ben heel streng voor mezelf en mag niet eerder met een nieuw project beginnen voor ik ten minste 3 heb afgemaakt! (Lastig, want ik vond vandaag een heel leuk boek over Jelly Rolls quilts in de bieb, maar nee, mag niet. ) Ook wel nodig, want nadat ik vandaag de balans heb opgemaakt, staat de lijst op ...... Tromgeroffel....... 13 onafgemaakte projecten...... Niet best :)

Dus heb ik voor de avonden van deze week een heuse planning gemaakt, waardoor het geheel misschien iets teveel op handWERKEN begint te lijken, maar ik heb zin in wat resultaten! Daar gaan we dan: 

Werken aan de Tilda-tas


30 minuten en een aflevering van 'How i met your mother' later:

Verder handquilten aan mijn samplerquilt (waar ik al 5 jaar mee bezig ben.......)


Weer 30 minuten later: 

Haha, tijdens het quilten kwam ik erachter dat ik met nog een project bezig ben :). Nou ja, verder naar nr 3 op de lijst voor vanavond. Poeh, ben best moe, gelukkig kan ik tijdens het haken ook tv kijken :)

De 2 bij 2 meter sprei voor ons bed.........


2 afleveringen later :) :

En als laatste van de avond het aan elkaar naaien van de log cabin-blokken op de naaimachine.


Okee, ik kan nu zeggen dat dit iets te veel van het goede was :). Ik ben vanavond 3 uren bezig geweest met het schrijven van dit blog en alles wat je hierboven ziet. Denk toch dat ik m'n 
Ijstje voor de komende week even wat ga bijstellen......... :)

Slaap lekker!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten