zondag 20 oktober 2013

Twee projecten afgevinkt!

De avonden worden weer donker, de kaarsjes gaan aan, de kerstcd's zijn weer van de zolder naar beneden gekomen..... Goede omstandigheden om lekker te gaan handwerken! Na het maken van de to-do-list en de lange maandagavond :) krijg ik er lol in om dingen af te ronden. De Tildatas is klaar en ook de bijbehorende sleutelhanger. Dat zijn dus twee van de veertien projecten! Daar heb ik ook weer energie van gekregen om verder te gaan.

Ik heb de vier maple leaf blaadjes voor het patchworkschilderij met de hand in elkaar genaaid en ben van plan ze vanavond met de machine in elkaar te zetten. 



Van de nieuwe kerststofjes die ik afgelopen vrijdag bij De Naaidoos in Nieuw Buinen heb gekocht ben ik matroesjka's aan het maken.


(Ondertussen krijg ik wel weer ideeën voor een kerstquilt, maar daarover later meer :) )

En ook het bloemenkussen wordt steeds groter.


Al met al heb ik ontzettend veel lol met al mijn projecten en vind ik het heel leuk om ze met jullie te delen!

Een idee: Misschien moet ik voor mezelf een aantal doelen vaststellen. Met dit blog als stok achter de deur, anders wordt het niet wat :). Okee, eerste doel: komende woensdagavond ga ik op de handwerkavond met de achterkant van het kussen beginnen en dus moet de voorkant dan klaar zijn. Dat betekent deze roze toer nog af en dan nog twee toeren wit. Dat moet te doen zijn, dacht ik zo.

Jullie horen van me of het gelukt is! Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten