zaterdag 26 oktober 2013

Ik zeg: goed bezig :)

Sinds ik er twee weken geleden achter ben gekomen hoeveel projecten er op mijn to-do-list stonden, is mijn motivatie om ze af te maken met sprongen vooruit gegaan. Het geeft toch wel heel veel voldoening om ze van mijn lijst te vinken, of in mijn geval, een krulletje ervoor te zetten (eens een juf... :)) Zo kon ik in de eerste week de Tildatas en de sleutelhanger afvinken en ook deze week levert weer resultaten op. Jaja. Nou moet ik wel zeggen dat ik afgelopen tijd ook af en toe overdag kon handwerken, omdat de kids erg leuk aan het spelen waren. Zo bleef mijn handwerktijd niet, zoals gewoonlijk, beperkt tot de avonduren. En dus kan ik nu met een beetje trots zeggen: 

HET KUSSEN IS AF!! Jippie!!!! 

De geschiedenis van het begin tot het einde :)

Eerst een klein bloemetje.....


Toen iets groter....


Nog ietsje groter....


Na alle kleuren nog één gedaan te hebben, kon ik met de achterkant beginnen....


En ook die werd groter........ :)


En klaar......... (De achterkant dus :))


Dichthaken en vullen.......


En............ Tadaa!!!!


Nu ligt-ie lekker op de bank!



Ik ben heel blij met het resultaat. Lekker vrolijk. Hij blijft nog even beneden, straks in het 'kersthuis' mag hij even naar de zolder en als ze lente weer in zicht is, komt hij er weer bij :)

O ja......... , het patchworkschilderij is ook af! Maar daarover de volgende keer!









1 opmerking:

  1. Zo die is erg mooi geworden! Motiveert weer om zelf ook eens wat projecten op te pakken die al in winterslaap lijken te verkeren :-)

    BeantwoordenVerwijderen