dinsdag 22 april 2014

Het-er-is-nog-niks-af-maar-ben-wel-lekker-bezig-blog :)

Het oorspronkelijke plan was om te wachten met het schrijven van dit blog tot m'n zeesterrentas klaar was, maar het schiet niet zo op door de leuke voering :), dus even een leuke update-blog, zodat jullie niet denken dat ik niks uitvoer hier, hihi.

Ben heel enthousiast bezig met het tweede grannykussen, heb zelfs na veel nadenken naar aanleiding van een gesprek met m'n buurvrouw besloten om er een omslag aan te haken, zodat het binnenkussen er makkelijker uit gehaald kan worden. Nu moet ik dat ook nog doen voor het roze kussen, maar dat terzijde :)


De CAL-deken groeit ook gestaag.....


Net als de RozeRippleDeken.......


En dan natuurlijk de Zeesterrentas! De voering is klaar, moet er nog in, maar eerst moeten de hengsels nog gevoerd worden. De planning is morgen, maar ja...... Met de gehaakte tas ben ik in elk geval heel erg blij!


Blij dat jullie er waren, ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik wens jullie nog een hele fijne week toe! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten