zondag 27 april 2014

Het-hij-is-af-blogje!!

Jaja, ik kan het eindelijk zeggen! De Zeesterrentas is af! Mijn eerste tas met voering (wat ook wel te zien is :) ), maar ik ben er heel blij mee. Vanmiddag meteen in gebruik toen we gezellig naar m'n oma gingen. 

En hier is die dan!!


En zo issie tot stand gekomen, hihi, zo ongeveer.... 18 zeestergrannies haken en aan elkaar haken..


Voering naaien...


Dankzij briljante inbreng van man en zus ook een binnenvak genaaid (man) en vakjes voor m'n haaknaalden (zus) Zo leuk!


En nog eentje om het af te maken :)


Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet zo snel weer zou doen, maar ik ben wel blij met het eindresultaat en daar gaat het toch maar om. Toch al wel weer een ander patroon voor een tas gezien, gehaakt met alleen vasten. Biedt iemand zich aan voor het naaien van de voering? :D

Fijne vakantie allemaal, ik ga weer verder met m'n grannykussen. Al met rij 10 van 14 bezig!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten