dinsdag 10 februari 2015

Lente in m'n hoofd!

Mijn hoofd loopt over! Teveel ideeën die uitgevoerd 'moeten' worden. Teveel mooie stofjes om mee aan de slag te gaan, teveel kleurtjes garen waarmee ik wil haken. Te weinig tijd om dat te doen op één dag! 

Ik heb het gevoel dat ik even wat op een rijtje moet zetten, anders heb ik even geen overzicht meer :)
De afgelopen week heb ik van alles door elkaar heen gedaan. Ik was aardig moe. Heb best veel tijd op de bank doorgebracht, waardoor ik wel iets meer kon handwerken dan anders. Elk nadeel......

Eerst heb ik een aantal boekenleggers gehaakt voor verschillende mensen...


Daarna nog een lief vogeltje genaaid...


Bij mij Tildastofjes-bestelling zaten een aantal gratis stukjes stof als kleine attentie en daar heb een paar hartjes van gemaakt...


En waar ik eigenlijk het vrolijkst van wordt, is de lentekrans! Hij is nog niet helemaal af, maar alvast een tipje van de sluier...


Verder ben ik een uurtje geleden begonnen met een project die ik eigenlijk vorige winter wilde beginnen, maar toen ben ik er niet aan toegekomen, het lentepatchworkschilderij! Eerst stofjes zoeken...


Ja, het wordt deze keer een Tildaschilderij. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien! Ben begonnen met het uittekenen van het patroon...


Zet zo de tv even aan en ga denk ik nog even verder met knippen :). 

Wat staat er verder nog op de agenda voor komende week? Eén vogeltje afmaken, van de hartjes een slinger maken, elke dag een minigranny haken (die van vandaag komt morgen, hihi), bloemetjes haken voor de lentekrans, verder werken aan de Cosydeken en beginnen met het Tildaschilderij. Oef. Eerst maar een kopje thee....

Leuk dat je er was en een fijne week!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten