donderdag 17 september 2015

Herfst, Kerst en zoonlief

Het heeft een tijdje geduurd, maar hier zijn we weer! Ik kon de afgelopen tijd niet heel veel handwerken, maar heb 'de draad' weer opgepakt. Vanmiddag even een paar leuke fotootjes gemaakt, hoop dat ze mogen inspireren of gewoon leuk zijn om naar te kijken :).

Aangezien de meeste avonden op de bank zijn doorgebracht en het best fris was, mocht ik van manlief zijn Cosydeken lenen :)


Nu beide kids op school zitten, kan ik overdag ook wat handwerken. Ook wel leuk!

Allereerst de deken voor zoonlief. Hij schiet op, kan gaan nadenken over de rand, maar eerst altijd de draadjes.... Jakkie.


Dan de herfstkrans.....


En wie herkent hem nog van vorig jaar? Het 'Kerstpatchworkschilderij'. Vorig jaar gestrand bij blok 3, vandaag er weer mee begonnen.....


Tja, en dan loop ik elke dag in de hal langs de granniekussens.....


En dan kriebelt het ook wel weer om aan de volgende te beginnen. De volgende 2 kleuren liggen al klaar :)


Daarnaast heb ik ook nog het begin van een tweede Cosydeken op de naald staan, maar nu met regenboogkleuren van het blog The Patchwork Heart. (Zodat ik die van manlief niet hoef te lenen, haha)

Leuk dat jullie even langskwamen! Fijne avond en hopelijk tot gauw!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten