maandag 4 november 2013

Even weer alles op een rijtje.


Nu ik een aantal projecten afgerond heb, merk ik dat ik weer met van alles en nogwat bezig ben en dat het tijd wordt om alles maar weer eens op een rijtje te zetten :). Dit doe ik zeer letterlijk, want lijstjes maken vind ik best leuk. Me eraan houden is een tweede, maar tot nu toe (een maand nu?) gaat het best goed, dacht ik zo. 

Het lijstje ziet er als volgt uit...


Even tellen..... 9 stuks! Dat is al beter dan de 14 die ik had. Het klopt trouwens dat ik niet 6 projecten heb afgerond, maar in al mijn wijsheid :) heb ik ook maar wat geschrapt. Deze lijst is alles waar ik daadwerkelijk mee bezig ben. 

Een paar kleine impressies...

Het eerste vlaggetje van de (hopelijk) lange slinger voor mijn verjaardag in januari...

(Patroontje van Attic24 onder Granny Bunting Triangels)


Noors breien, waar ik vandaag bij mijn moeder mee in aanraking kwam...

(Dit ga ik trouwens uithalen, want het moet officieel met een rondbreinaald en die moet ik nog aanschaffen. Ik wilde even weten of ik het leuk zou vinden..... Ja dus. Weer een project! Hihi.)


De kerstmatroesjka's, waarvan ik er nog één in elkaar aan het naaien ben, drie lintjes en knoopjes krijgen en alle zes nog een gezichtje moeten :)



Volgende keer wil ik graag wat laten zien van de bovengenoemde laarsjes (sleutel-/ tashangers) en schaatsjes (voor in de kerstboom). Daarmee hoop ik binnenkort op een kerstmarkt te gaan staan en ik ben al druk bezig om een voorraadje op te bouwen. De schoenenfabriek draait op volle toeren in november; mijn doel is om elke dag minstens 1 schaats of laars te maken en die van vandaag moet nog af :). 

Dat doe ik dus vanavond. En jullie??

Fijne (handwerk)avond!!


1 opmerking:

  1. Goed bezig José, dat Noors breien wordt ook erg leuk. Ben benieuw wat het gaat worden. ik hoor het woensdag wel. Tot dan.
    Gr. Dineke

    BeantwoordenVerwijderen