vrijdag 7 februari 2014

Heerlijk haken!

Zoals waarschijnlijk vele mensen in februari zeggen: " Helaas, niet gelukt", is ook mijn goede voornemen een beetje gestrand nu, hihi. Hoewel het afmaken in januari heel erg goed ging, wil het nu in februari niet zo lukken. De reden? Ik moet weer achter de naaimachine! En ik ben nu zo verslingerd, zeg maar gerust verslaafd geraakt aan het haken, dat ik me er niet toe kan zetten. En aangezien het een hobby moet zijn en wel leuk moet blijven, doe ik het gewoon ook niet! Phew..... Wat een opluchting :)

Ik mocht van mezelf eigenlijk maar één nieuw project opstarten in januari, maar dat is niet helemaal gelukt. Het zijn er 4!!! O, o, o....... Maar ze zijn gaaf! Al zeg ik het zelf, haha.

Ik heb de crochet along deken weer bijgewerkt tot en met week 6 (deze week):


Ben nog steeds zo verliefd op mn kleine grannykussen dat ik er nog maar één begonnen ben met andere kleurtjes:


De tas van Zeestergrannies gaat nog niet zo snel. Heb er maar 1 bijgehaakt, dus ik zeg: nog 16 te gaan :)


En last but not least: de riplledeken!! Hier ben ik dus ook heel erg blij mee. Heel erg makkelijk patroontje en natuurlijk ROZE (sorry, ben echt een meisjes-meisje :))



Nou, genoeg te doen de komende week dacht ik zo. (En ja, mn lichtroze garen is inderdaad op, dus ik wacht op een droog moment dat ik even naar de wolwinkel kan fietsen :))

Iedereen een superfijn en creatief weekend toegewenst!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten