dinsdag 18 februari 2014

We blijven rustig doorhaken.......

Ondanks dat de afgelopen week niet één van de leukste was qua gezondheid, ben ik blij en dankbaar dat ik toch weer een beetje kan haken. M'n beide dekens groeien gestaag en daar word ik erg vrolijk van! Dank U God voor alle mooie kleuren!

De roze, rozer en nog rozer-deken gaat heel lekker en is lekker simpel qua patroon (alleen maar stokjes!) Ideaal dus voor tussendoormomenten. Zover issie nu:



Heerlijk golvend patroon....


Okee, nog eentje dan :)


En dan de zogenaamde Crochet ALong-deken. Ik vind het zo leuk dat je niet weet hoe hij verder gaat (als je je aan de regels houdt en niet het engelse patroon opzoekt, hihi). Elke vrijdag weer een paar toertjes erbij. Superidee!


Ietsje dichterbij......


Deze week waren de zogenaamde grannystripes weer aan de beurt. Erg leuke steek om te doen, erg makkelijk en met een heel leuk (vind ik) resultaat. Dus wie weet, als de roze rippledeken af is, misschien een grannystripe-deken?? We blijven dromen :) Dit zijn de grannystripes trouwens, de blauw, geel, paars van onderaf gezien:


Nou, ik blijf lekker rustig aan doen, ga lekker verder met de rippledeken en wacht op vrijdag tot er weer een paar toertjes bij de CAL aankomen. Fijne dag allemaal en leuk dat je even langs kwam!





1 opmerking:

  1. Het ziet er allemaal erg mooi en fleurig uit José.........fijn dat je weer een beetje kunt haken.........doe rustig aan en lekker genieten van alles.
    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen