vrijdag 24 januari 2014

Januari...... Check!

Nou, ik ben blij! Alledrie mijn projecten voor januari zijn af! De vlaggetjes en het gebreide kussen waren al klaar en afgelopen woensdag heb ik met aardig wat moeite het grannykussen afgemaakt! Toch wel lastig als het binnenkussen iets groter is :)

Maar het is gelukt!


Ben zo enthousiast over het eindresultaat dat ik er al een lijn in zie: lichtgeel/donkergeel...... Lichtblauw/donkerblauw.... Etc :) Misschien morgen toch maar weer naar H & R Creatief........

Nu de uitdaging van januari gehaald is, mocht ik natuurlijk weer iets nieuws oppakken en dat is de 'Zeesterren-tas' gevonden. Ik was daar al stiekem mee begonnen vorige week (oooh..), maar deze week is de eerste af. Dat had nogal wat voeten in de aarde en ik ben overnieuw begonnen, maar toen was het uiteindelijk toch nog gelukt:


Nog 17 te gaan!!

En toen ben ik uiteindelijk toch nog gezwicht voor de zogenaamde CAL: crochet along 2014! Was het niet van plan, maar wilde toch een keer met acryl haken en dit was een goede gelegenheid daarvoor :). Afgelopen woensdag heb ik garen gekocht en ben ik begonnen met het inhalen van de eerste drie weken. Dat lukte aardig en vandaag kreeg ik de vierde week. Een nieuwe steek! Altijd leuk. Dus vandaag lekker bezig geweest en dit is het resultaat van week 1 t/m 4:


Lekker voorjarig (is dat een woord :))

Volgend weekend is het februari en dan staan er weer nieuwe uitdagingen te wachten. Het voornemen is om achter de naaimachine plaats te nemen en twee quilts in elkaar te naaien, waaronder deze:


Nee, geen nieuw project, deze stond op de lijst als klosjesplacemat, maar daarover en over Tilda (daar zijn de stofjes van) volgende week meer!

Fijn weekend!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten