zondag 12 januari 2014

Heerlijk dagje haken

Zo. The day after. Heerlijk bijgekomen van een superdag! Van het lekkere weer genoten (wandelingetje met de jongste en fietsen met ons viertjes), heerlijke kip gegeten (bedankt tante!) en heerlijk gehaakt. Normaal gesproken probeer ik overdag de verleiding te weerstaan, maar vandaag mocht het :) 

Aangezien de vlaggetjeslijn klaar is (jippie) ben ik vandaag verder gegaan met het kleine grannykussen. Het voorpand heb ik steeds met één granny tegelijk gemaakt, maar nu leek het me wel leuk om één rij tegelijk te maken, dus elke handeling zes keer uit te voeren (gaat een stuk sneller, hihi). Dat resulteerde in de volgende foto's:




Hier werd ik al een beetje zenuwachtig...... Zou ik genoeg zwart garen hebben??


Alle losse draadjes weggewerkt, dus het moment van de waarheid :)


Helaas................

Nu moet ik tot woensdag wachten tot de handwerkwinkel weer open is! 

Het goede nieuws is dat ik nu verder kan met het gebreide kussen :). Die schiet ook al aardig op, dus wie weet, met een paar brei-avonden is hij misschien wel zo af! Zou leuk zijn!

Fijne (creatieve) avond en tot later!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten