woensdag 8 januari 2014

Goede voornemens :)

Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal! Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn blog. Vind het erg leuk dat hij gelezen wordt!

Ook ik kan er niet aan ontkomen. De goede voornemens. Elke december weer denk ik : In januari ga ik dit doen en dat doen en dit afmaken en ..... En ook al weet ik dat heel veel goede voornemens stranden zo halverwege deze maand, heeft dat me er niet van weerhouden om er ook op handwerkgebied een paar te maken :) Hier komen ze!

In januari ga ik dit afmaken:


Over een paar dagen moet deze af zijn om precies te zijn, want dan ben ik jarig!! Ik heb er al 25!

En dit ga ik afmaken:


Nog 31 kleine grannies. Vind ze nog steeds geweldig!

En deze ook:


Alle kleuren zijn al 1 keer aan bod geweest; waarschijnlijk mogen ze allemaal nog 1 of 2 keer. Even afwachten.

Nou, ik ben heel benieuwd :). Ik zal sowieso op 31 januari een blog proberen te schrijven, dan kunnen jullie het controleren, hihi.

En dan komt natuurlijk februari. En ja, genoeg ideeën! Een gehaakte tas, een patchworkschilderij 'Lente', een quilt............. (De andere WIPs afmaken........) 

Ik ben in elk geval nog supergemotiveerd, ben er achter gekomen dat ik dol ben op kussens maken :) en geniet volop van het nieuwe jaar. Ik hoop jullie ook!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten