zaterdag 18 januari 2014

Het kussen (tje)........

Misschien ken je het gevoel: Je bent al weken (of langer) met een project bezig en je weet gewoon dat het resultaat super zal zijn! De kleuren kloppen, de vorm klopt, je hebt een idee over hoe het eruit zal komen te zien; het is als een optelsom met de goede uitkomst (eens een juf... :) ) 

Bij het Noors gebreide kussen ging het een beetje op en af, meer een verhaaltjessom :). In het begin dacht ik : wat moet dit worden, later dacht ik: heej! Dit wordt wat! En tot op dit punt was ik erg enthousiast....


Toen kwam het in elkaar zetten. Nu ben ik al een tijdje gewend om haakprojecten in elkaar te zetten en dat gaat prima. Met dit breiproject ging het helaas iets minder. De draadjes wilden niet mooi weggewerkt worden, het in elkaar naaien duurde heel lang en het eindresultaat...... Mmm.... Wat zal ik zeggen? In de beschrijving is dit kussen 40 bij 40 cm. Mijn kussen is ....... Dat niet :) 

Hoewel hij best grappig is, is hij een stuk kleiner uitgevallen dan verwacht. Nou ja, een nekkussentje is ook leuk, hihi. Toch heb ik natuurlijk geprobeerd hem zo mooi mogelijk op de foto te zetten, dus hier komt-ie!


Nou, ziet er toch heel kleurig uit! 

Toch denk ik dat ik het in het vervolg bij haken houd..... Ben al stieken met de tas begonnen (kon het niet laten) en het rose/ zwarte kussen heeft nog 12 grannies nodig, dus op schema :)

De tas heeft 18 zeesterblokken nodig. Dit is het begin van de eerste. Tis even goed opletten qua patroon, maar ben erg benieuwd naar het resultaat. Hopelijk een goede uitkomst :p


Nou, ik heb beide haakprojecten gezellig in een mandje gedaan en kan dus weer even vooruit. Iedereen een fijn weekend gewenst!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten