zondag 29 december 2013

Even terugkijken :)

Ik was vandaag weer even één van mijn favoriete blogs aan het lezen (Attic24) en de schrijfster daarvan had een prachtig kleurig overzicht gemaakt van alle dingen die ze het afgelopen jaar gehaakt had. Ik werd er helemaal enthousiast van! Dus hierbij mijn overzicht: 

(Ik hoop alleen dat ik niet teveel projecten tegenkom die nog afmoeten, haha)

Januari.... Het eerste vogeltje is een feit! Er volgen nog velen :)


Februari.... De sprei die oorspronkelijk bedoeld was als babydeken voor de jongste (toen al 1,5) is af! 


Maart.... Begonnen met de blauw/ witte sprei voor op ons bed..... Nog steeds een Work In Progress :)


April..... Begonnen met de naaimachinequilt. Ook nog een WIP :D


Mei.... De maand van de Tildatas en mijn haaknaaldenetui!



Juni.... De Tildatheepot. Ben er nog steeds superblij mee!


Juli... Het begin van de laarsjes en de schaatsjes en de matroesjka's....



Augustus.... De pompoen, ook een favoriet! En m'n kleurige onderzetters.



September... Stiekem mijn moeders verjaardagscadeau gebruikt voor het patroon van de ipadhoes...


En begonnen met het bloemenkussen...


En met het herfstpatchworkschilderij...


Beide afgemaakt in oktober! Wohoo! Geen WIPs dus, hihi. En toen begonnen met de vlaggetjes!



November... Begonnen met het Noorse breien. (En ondertussen weer afgehaald, opgezet, afgehaald..... Zo ziet hij er nu uit)


December.... Begonnen met het kleine grannies kussen; heel blij mee!


Zo! Das wel veel geloof ik :). Lekker bezig geweest. Op naar het volgende jaar!

Heel stiekem ook al bezig geweest met nieuwe projecten voor het volgende jaar, maar die blijven nog even een verrassing.

Iedereen een heel fijn oud en nieuw toegewenst en een gezegend 2014!

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten