zaterdag 21 december 2013

Heerlijk handwerkweekje!

Zo af en toe heb ik van die dagen en dan vooral avonden, dat er lekker veel tijd is om te handwerken. De kids liggen lekker vroeg op bed of zijn heerlijk rustig aan het spelen en dan kruip ik lekker op m'n chaise longue en pak ik m'n haaknaald of m'n breipennen erbij. Genieten!

Zo was het dus ook deze week. Een paar vlaggetjes erbij....


M'n gehaakte kussensloop weer wat groter.....


En ik heb weer wat nieuw garen gekocht! Altijd weer leuk :) Deze keer voor het Noors breien van Arne en Carlos waar ik een tijd geleden mee begonnen was, tig keer uitgehaald heb en nu toch ook maar weer mee overnieuw begonnen ben, haha. De vorige kleuren passen niet in ons huis en ik moet toch ook wel met vrolijke kleurtjes bezig zijn, want daar word ik ook weer vrolijk van. Dus heb ik gekozen voor het kleurenpalet van de gehaakte onderzetters van afgelopen zomer, de gehaakte ipadhoes van september en het gehaakte bloemenkussen van een tijdje terug. Heerlijk vrolijke kleuren!


Dus ben ik gisteren als een gek begonnen met breien om jullie iets te kunnen laten zien :) en ik ben al erg blij met het resultaat, hoewel er ook al een foutje inzit :( Maar daar ga ik lekker niets aan doen!

De oplettende kijker zou kunnen zien dat er veel meer steken op de pennen staan dan op het eerdere breiwerk, maar dat komt omdat ik toen de voor-/ en achterkant apart wilde breien en ik er nu één lap van maak, die ik dus ook maar aan één kant dicht hoef te maken. Ziehier het voorlopige resultaat....


Nou, dit is een lekker kleurig blog geworden, ik hoop dat jullie er ook plezier aan beleven. Een fijn weekend en alvast hele fijne en gezegende Kerstdagen toegewenst!! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten