zondag 15 december 2013

Kerstmarkt weer achter de rug!

Okee, ik weet dat ze eigenlijk nog gezichtjes moeten, maar ik was er een beetje zat van. Over 10 dagen is het Kerst en ik heb nog helemaal niet van m'n matroesjka's kunnen genieten! Dus speel ik een beetje vals :). Heb de lintjes en knoopjes vandaag afgemaakt en ze een leuk plekje gegeven bij ons in de hal. De gezichtjes bedenk ik er de komende tijd wel bij. 

Hier zijn ze dan!


Gezellig :)

Misschien hebben jullie het wel opgemerkt, maar ik heb gisteren op de kerstmarkt geen enkel laarsje verkocht. Nou ben ik daar eigenlijk heel erg blij om, want nadat ik ze gisterochtend klaar had gemaakt, vond ik het een beetje jammer om ze te verkopen. Ik vond ze veel te leuk! Nu heb ik ze lekker weer teruggezet in hun schoenwinkeltje en heb ik besloten dat ik in het nieuwe jaar elke week één laarsje (af) wil maken. (Meer over goede handwerkvoornemens later!) Nu eerst even twee weekjes geen laarsjes en schaatsjes :)

Ik hoop dat de foto een beetje duidelijk is; ik heb hem bij lamplicht gemaakt...


Nou, dat kan erger. Best duidelijk, toch??

Met mijn kussensloop gaat het heel goed! Ben erg enthousiast over de kleuren, het haken gaat heel lekker en zo'n kleine granny is toch geweldig? 


Daar kan ik nu helemaall enthousiast over worden :). Want als je al een aantal aan elkaar gehaakt hebt, krijg je dit:


Supergaaf! (Al zeg ik het zelf)

Nou mensen, ik ga vanavond even een vlaggetje haken, want de dag dat ik 31 hoop te worden komt ook dichterbij, jaja en dan moet er toch wel een behoorlijke slinger hangen. Volgende keer foto's daarvan!

Allemaal een fijne avond en gaat er nog iemand iets leuks maken vanavond??




Geen opmerkingen:

Een reactie posten