woensdag 11 december 2013

Bezig, bezig, bezig.... :)

Tot mijn schrik zag ik dat het al een aantal weken geleden is, dat ik een blog geschreven had. Ik weet niet of jullie het gemist hebben :), maar ik vind het voor mezelf een leuke manier om mn projecten te documenteren. Dus maar even een paar fotootjes en verhaaltjes!

Ik ben druk bezig met het maken van de schaatsjes voor de kerstmarkt van as zaterdag. Het worden er helaas niet heel erg veel, maar des te unieker het produkt, zeg ik maar. In de voorverkoop zijn er ook al een aantal verkocht, dus wie er nog één wil, moet er vroeg bij zijn zaterdag, hihi. 






Komende vrijdag wil ik een aantal laarsjes af gaan maken, zodat ik met een leuke gevulde schoenenwinkel voor de dag kan komen. 



Ook ben ik druk bezig met het nieuwe project, waar ik erg enthousiast van wordt, dus mijn dagen zijn lekker gevuld. En aangezien ik toch wat rustiger aan moet doen, zit ik vele uren van mijn dag op mn nieuwe oude chaise longue en 'craft' ik er lekker op los. Heerlijk! Van die kleurtjes word je toch vrolijk?? 


Aan het begin van het nieuwe jaar ga ik mn lijst er maar eens bij halen :). Ik heb alweer superideeën voor de lente, haha. Of toch maar iets afmaken........?

Slaap lekker allemaal!! En tot zaterdag!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten