zaterdag 15 maart 2014

Haak-maar-mee-deken-blogje

Na een heftig weekje even tijd voor wat rust. Lekker lang in bed, boekje lezen en natuurlijk lekker haken :)

Op vrijdag komen de nieuwe toeren van de CAL online staan op de Facebookgroep. Leuk moment! Welk huiswerk krijgen we deze week? Ik vind het echt een leuk initiatief en na 11 weken ziet hij er vrolijk uit, al zeg ik het zelf. En wat nou ook zo leuk is: er doen duizenden mensen mee, dus ik zie zoveel verschillende dekens voorbij komen. Inspirerend!

Afgelopen vrijdag stond de opdracht 's ochtends al online in plaats van halverwege de middag, wat meestal het geval is. Dus gisterochtend al lekker aan de slag en vanochtend alweer klaar! Enige nadeel....... Kan volgende week vrijdag pas weer verder :( 

Haha, maar gelukkig heb ik nog (minstens) 3 projecten liggen......

Een paar fotootjes:


Gezellig aan de eettafel haken (en steken tellen... Ik kwam uit!)


Vanochtend lekker in bed haken :)


En natuurlijk: draadjes afhechten......


Fijn weekend allemaal en leuk dat je even kwam kijken!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten