donderdag 12 maart 2015

Project 'Cosy-deken' voltooid!!

Ik had het niet verwacht, maar op plaats 2 staat toch echt de Cosy-deken :). Hij is af!! Afgelopen dinsdag kreeg ik ineens zin om alle overgebleven draadjes weg te werken en met de rand te beginnen en aangezien onze jongste heel lief aan het spelen was en is, kon ik er de afgelopen dagen en vandaag flink aan werken. Een paar foto's van de deken zonder draadjes en zonder rand...


Wat een kleurenpracht, heerlijk!


In volle lengte, lekker lang.

Toen kon ik beginnen met de rand. Ik heb wel het patroon gevolgd van Attic24, maar andere kleuren gebruikt, waar ik meer garen van had. Alleen de buitenste rand is net als het origineel.



Een rand maakt een deken toch wel echt af...




Ik heb geprobeerd om een foto te maken van de deken als geheel. Hij is niet echt duidelijk geworden, maar om toch een beetje een beeld te krijgen...


Zo, weer iets van het lijstje af. O ja, vandaag is ook de datum. Ik zal het laten zien...


Jaja, vandaag moeten de 84 vierkantjes af! Zoals de oplettende kijker wel zal zien, moet ik er nog 3, maar dat gaat absoluut vandaag gebeuren :) En dan wordt het een race om de 3e plaats. Ga ik het kussen meteen afmaken of toch het Tilda-schilderij?? We zullen het zien, haha.

Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer!!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten